Toshiba Satellite P300-175

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Toshiba Satellite P300-175 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,6

Birdie179 16-09-2008
Geschreven voor: Toshiba Satellite P300-175

Geweldige laptop. In vergelijking met andere laptops betere grafische kaart, meer opslagcapaciteit en meer geheugen. Mooi meegenomen is inderdaad het geluid. Heb deze laptop gekocht om wat zwaardere applicaties op te kunnen draaien en werkt prima.
Klein nadeel is inderdaad de glimmende behuizing.

Gerard 38 13-08-2008
Geschreven voor: Toshiba Satellite P300-175

deze computer nu 2 maanden in bezit het is een machtig apparaat het klopt dat je 3 GB geheugen krijgt te zien alleen naar een update van vista zie je dat er toch werkekijk 4 GB inzit. Diverse programma's geinstaleerd van oude PC die eerst op XP draaiden alle
programma's werken perfect. Denk er in de toekomst nog veel plezier mee te hebben

Martijn28 04-06-2008
Geschreven voor: Toshiba Satellite P300-175

Ik heb vandaag deze laptop op gehaald bij mijn plaatselijke computer winkel. Deze waren gelijk onder de indruk van deze laptop. Hij is zeer snel zeer gebruiks vriendelijk en zeker zijn geld waard. (invergelijking met een acer is hij minimaal 100euro goedkoper). het enige nadeel is toch wel de glimmende behuizing erg gevoelig voor vingerafdrukken. verder ben ik er zeer blij en gelukkig met deze laptop. wat zeker een pluspunt is dat hij zeer en zeer stil is. Het geluid is optimaal nog nooit zo een goed geluid uit een laptop gehad inmiddels 3versleten. eigelijk in 1 zin uit te drukken: ZEER MACHTIG APPARAAT. Mocht u nog twijfelen tussen een T8100/8300 processor en een T9300/9500 dan zou ik echt voor deze 2 laatste gaan omdat deze 2x zoveel cache geheugen.